زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات در حال حاضر ۶۳ درصد رشد داشته و تا پایان سال این رشد به ۷۵ درصد می رسد.
وزیر ارتباطات گفت: در حال حاضر بیش از ۴۳۰۰ روستا به اینترنت منتصل شده اند و تا پایان امسال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل خواهند شد.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را متصل به شبکه اینترنت می‌کنیم. اعتبار این اقدام چند هزار میلیارد است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از ۳ هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند۔
وزیر ارتباطات از هدفگذاری برای رسیدن به پیشرفت ۷۵درصدی در پروژه شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یک کار جهادی تا پایان سال جاری ده میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.
وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قابلیت «اینترکانکشن» یعنی رد و بدل کردن پیام بین پلتفرم های داخلی تا پایان سال عملیاتی می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان دولت ۸۰ درصد مردم یعنی حدود ۲۰ میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنند. تاکنون ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده است.
زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: تا پایان سال ماهواره‌ی دیگری نیز به فضا پرتاب می‌شود؛ ۶ پرتاب فضایی در سال در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به صنعت فضایی است.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه‌های کاربران را به دنبال خواهد داشت، زیرا راه رخنه هکر‌ها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند. توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
مشاور وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۳۴۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در گیلان تا پایان سال جاری خبر داد.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ